Tapahtumat

Tapahtumat ovat aikajärjestyksessä. Viimeisin on aina ylimpänä eli ensimmäisenä. Sivua rullaamalla alaspäin pääset aikaisempiin tapahtumiin.

Ruskaretki Leville

Lue lisää retkestä sivulta Ruskaretki Leville

Jäsenten joululahja 1.-24.12.2019

Sähköpostiin tai kirjepostina saapuu yhdistyksen jäsenille kirje, jossa kerrotaan, että jäsen voi hakea Fazerin sinisen suklaalevyn Kempeleen K-Supermarketista veloituksetta. Kirjeessä on kuponki, jolla jäsen voi suklaalevyn lunastaa. Kuponkiin jäsenen tulee kirjoittaa oma nimi ja jäsennumero. Kuponki annetaan kassalla ja samalla tulee näyttää jäsenkortti.

Jos sähköpostiisi on tullut liitteenä kirje, millä suklaalevyn voi kaupasta hakea ja et pääse kirjettä tulostamaan, niin ota yhteyttä Susanna Korvaan p.  040 4140415 tai Marita Vihavaiseen p. 040 8397618.

On erittäin tärkeää, että jäsentietosi ovat kunnossa, että viesti tulee perille. Käythän päivittämässä jäsentietosi pikimmiten www.jhl.fi

KUUSENKAATAJAISET 25.-26.1.2020 Kemissä

Kempeleen JHL 680 ry järjestää yön yli kestävän teatterimatkan Kemiin, "Älä pukeudu päivälliselle" -näytökseen.

Marc Camolettin "Älä pukeudu päivälliselle" on vauhdikas väärin-

käsityksien ja intohimoisten kohtaamisten ryhdittämä täyteläinen

ja hauska romanttinen klassikkofarssi. Lisätietoa esityksestä -linkki.

Lähtö Zeppeliinin Shelliltä lauantaina klo 10

Paluu Zeppeliinin Shellille sunnuntaina n. 19.00

Hinta jäsen 40€ ja ei jäsen 117€

Hintaan sisältyvät kuljetus, majoitus Merihovi-hotellissa 2hh:ssa, illallinen teatterilippu, aamiainen sekä käynti Haaparannan Ikeassa sunnuntaina.

Sitovat ilmoittautumiset 28.12.19 mennessä Susanna Korvalle puh. 040 414 0415. Ilmoita viestissä yhteystietosi, syntymäaikasi sekä mahdollinen erityisruokavalio.

Maksu suoritetaan 28.12.19 mennessä yhdistyksen tilille FI04 4600 0010 4676 25.

Mukaan pääsevät ne, jotka ovat määräaikaan mennessä ilmoittautuneet sekä maksaneet matkan. Lisätietoa https://kempele680.jhlyhdistys.fi/

Teatteriesitys Oulussa 30.11. klo 18.00

PIENTÄ SÄÄTÖÄ, HERRA MINISTERI

Kempeleen JHL ry 680 jäsenillä on mahdollisuus päästä viettämään teatteri-iltaa Oulun Työväen Näyttämölle, Upseerinkatu 4

Lipun hinta on jäseniltä 5 € ja ei-jäseniltä 17 €

Esityksestä lisätietoa.

Kyseessä on Ray Cooneyn kirjoittama ja Markus Packalénin ohjaama farssi. Tunnettu ministeri vehtaa hotellihuoneessa oppositiopuolueen sihteerin kanssa, vaikka parlamentin istunto on käynnissä toisaalla. Yksityisetsivä tarkkailee heitä, mutta ikkuna putoaa hänen päähänsä. Ministerin maine on vaarassa: ruumiista on päästävä eroon. Ehtiikö paikalle ensin ministerin erityisavustaja, tarjoilija, hotellin johtaja vai media?

Hinta sisältää teatterilipun

Sitovat ilmoittautumiset 20.10. mennessä Eija Niemelälle puh. 040-5656189

Maksu suoritetaan 20.10.2019 mennessä yhdistyksen tilille FI04 4600 0010 4676 25

Kokkolan Venetsialaiset 30.8.-1.9.

Pimenevä ilta, meri ja kilometreittäin tulta, kokkoja ja ilotulituksia, juhlintaa ja ohjelmaa jokaiselle.

Venetsialaisten ohjelma päivittyy linkkiin lähempänä ajankohtaa.

Kempeleen JHL 680 ry järjestää matkan Kokkolan Venetsialaisiin 30.8-1.9.2019.

Hintaan sisältyvät bussikuljetus, majoitus 2 yö, 2hh/huoneessa Sokos Hotel Kaarlessa sekä lauantaina kiertoajelu ja ruokailu Mustakarilla klo 16.00

LÄHTÖ 30.8. Zeppeliinin Shelliltä klo 18.00

PALUU 1.9. Hotelli huoneiden luovutus klo 12, lähtö sen jälkeen Kempelettä kohti

HINTA jäsenet 50€, ei jäsenet 167€

Sitovat ilmoittautumiset 15.5. mennessä Susanna Korvalle puh. 040 414 0415.

Maksu tulee maksaa kokonaisuudessaan 25.5. mennessä yhdistyksen

tilille FI04 4600 0010 4676 25.

Ohjelmistossa mm. valtakunnallisia ja paikallisia tähtiartisteja, hauskoja
ja näyttäviä ohjelmanumeroita, oheisohjelmaa koko perheelle.

Mahdollisuus osallistua myös Venetsialaismaratonille la 31.8

Teatterimatka  Suomussalmelle 3.8.2019

Kempeleen JHL 680 ry järjestää teatterimatkan Suomussalmelle,

"Vesi kielellä" -näytökseen.

Kuvia paikan päältä.

Vesi kielellä on nykyaikaan sijoittuva tragikomedia, joka perustuu osittain tositapahtumiin. Se pohtii mitä maasta jää jäljelle, jos kaikki on myytävänä.

Viinivaaran kylässä pyyhkii hyvin. Lakkautetulle koululle perustettu monialayritys laajentaa. Matkailupuoli odottaa  ensimmäisiä kiinalaisturisteja. Suuresta maakuntalehdestä paikallislehteen saneerattu toimittaja aikoo vihdoin paneutua omaan kirjalliseen tuotantoonsa. Kohinalla tuleva kevät saa vapaiden, mutta tietenkin myös varattujen kyläläisten sydämet pamppailemaan kiihkeämmin. Kesän korvalla Viinivaaran ylle alkaa kasaantua tummia pilviä. Homekoulujen ja valtionosuuksien kiristämä kuntatalous piiputtaa pahemman kerran. Päälle kaatuva ongelma vaati nopeita toimia, joissa päädytään hyvin radikaaliin ratkaisuun. Kylän luonnonvaroista syntyy raivokas taistelu.”

Lähtö Zeppeliinin Shelliltä klo 8.00

Paluu Zeppeliinin Shellille n. klo 19.00

Hinta 25€ jäsen, ei jäsen 49€

Hintaan sisältyvät bussikuljetus, lounas ja teatterilippu.

Sitovat ilmoittautumiset 15.4. mennessä Susanna Korvalle puh. 040-4140415. Ilmoita myös mahdolliset allergiat ja ruokavaliot.

Maksu suoritetaan 30.4. mennessä yhdistyksen tilille FI04 4600 0010 4676 25

Päivän ohjelma: