Jäsenilta

Tervetuloa Tyrnävän, Limingan ja Kempeleen JHL-yhdistysten yhteiseen jäseniltaan!

Jäsenilta pidetään Teams-kokouksena 17.4.23 klo 18 - 20. Osallistuneiden jäsenten kesken arvotaan 2 kpl 25 € lahjakorttia / yhdistys.

Illan ohjelma:

18:00 Tervetuloa ja esittäytyminen - illan juontaja Seija Väisänen, Tyrnävän JHL

18:05 Tulevat palkankorotukset ja muuta ajankohtaista, Maarit Nyman, JHL-liiton hallituksen jäsen, JHL 379, Oulu, puheenjohtaja

19:10 Työhyvinvointi, Sari Janatuinen, Kempeleen JHL

19:45 Keskustelua

19:55 Lahjakorttien arvonta

20:00 Illan päätös

Ilmoittaudu jäseniltaan 14.4.23 mennessä.

Osallistumislinkki lähetetään sinulle sähköpostiin ilmoittautumisen päätyttyä.

Ilmoittaudu alla olevalla painikkeella

Jäsenilta 2022

Jäsenilta 5.4.2022 klo 18 - 20 verkossa Teams-kokouksena Tyrnävän, Limingan ja Kempeleen JHL-yhdistysten jäsenille.

Mitä kuuluu työmarkkinakentälle tänään? Aiheeseen johdattaa illan asiantuntija Raili Nieminen, PSSHP pääluottamusmies, JHL:n hallituksen jäsen.

Lisäksi aiheena yhdistysten ajankohtaiset asiat sekä retket ja virkistystoiminta. Osallistu ja esitä omat toiveesi ja vinkkisi mm. virkistystoiminnasta!

Osallistujien kesken arvotaan 3 kpl 30 € S-ryhmän lahjakortteja. Tervetuloa mukaan kuulemaan ajankohtaisista asioista.

Ilmoittautumiset 1.4. mennessä lomakkeella tai kempelejhl.os680@gmail.com