Syyskokous

Yhdistyksen syyskokous pidetään
Santamäen päiväkodilla 28.11.2023 klo 18.

Huomaathan muuttuneen päivämäärän.

Syyskokouksessa tehdään tärkeä periaatepäätös yhdistyksen tulevaisuudesta!

Hallitus on suunnitellut yhdistyksen voimavarojen yhdistämistä naapurikuntien, Tyrnävän ja Limingan JHL-yhdistysten kanssa. Tarkoituksena on yhdistyä yhdeksi suureksi Lakeuden yhdistykseksi. Käytännössä tämä tarkoittaa, että Kempeleen JHL-yhdistys lakkaa olemasta ja jäsenet siirtyvät uuteen yhdistykseen. Yhdistymistä on suunniteltu, koska uusia aktiivisia jäseniä hallitukseen ei ole helppoa löytää ja yhdistys ei voi toimia ilman hallitusta.

Jäsenet päättävät asian.

Vaihtoehtoina eteenpäin on:

• Kempeleen JHL-yhdistys jatkaa omana itsenäisenä yhdistyksenään.
    Tarvitaan kuitenkin ehdottomasti useita uusia aktiivisia jäseniä mukaan yhdistyksen hallitukseen, jossa on myös tärkeitä tehtäviä, kuten puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri, taloudenhoitaja ja jäsenasioidenhoitaja. Muuten itsenäinen toiminta ei voi jatkua.

• Kempeleen JHL-yhdistys lakkautetaan ja
    • perustetaan yhteinen Lakeuden JHL-yhdistys yhdessä naapurikuntien yhdistysten jäsenten kanssa.

• mikäli Tyrnävän ja Limingan yhdistyksissä päätetään jatkaa ennallaan itsenäisenä, Kempeleen yhdistys liittyy jompaan kumpaan näistä ( tai perustaa uuden yhdistyksen jommankumman yhdistyksen kanssa)

Yhdistymisestä päätetään alustavasti yhdistyksemme syyskokouksessa. Jos päätöksenä on yhdistyminen, alkaa hallitus valmistella asiaa. Jos päätöksenä on toiminnan itsenäinen jatkuminen, tulee syyskokouksessa myös pystyä valitsemaan uusia jäseniä hallitukseen ja sen tehtäviin.

Yhdistyksen lakkauttamisesta päätetään virallisesti kahdessa erillisessä yleisessä kokouksessa keväällä 2024. Näissä kokouksissa jäsenet tekevät päätöksen. Jos päätöksenä silloin on kuitenkin toiminnan jatkuminen, valitaan yhdistykselle uusi hallitus erillisessä yleisessä kokouksessa. Entinen hallitus ei jatka toimintaa.

Olemme siis tärkeiden asioiden äärellä. Tulethan mukaan yhdistyksen syyskokoukseen keskustelemaan yhdistyksen tulevaisuudesta. Kaikkien syyskokoukseen osallistujien kesken arvotaan 2 kpl 25 € lahjakortteja Kipparin pizzaan.

Tarjoilujen vuoksi pyydämme ilmoittautumaan syyskokoukseen 26.11.2023 mennessä: