Edut jäsenille

Lähde viihtymään elokuviin! Kempeleen JHL:n jäsenet voivat ostaa elokuvateatteri Stariin (Oulu, Tuira) 2 lippua kuukaudessa hintaan 5e/kpl. Liput saat tilaamalla tekstiviestillä ne Maritalta puh. 040 8397618 ja liput voit noutaa häneltä Zimmarista sovitusti. Maksaa voit joko käteisellä tai tilille.

Kempeleen Pelixiriin keilaamaan. Kempeleen JHL:n jäsenet saavat alennusta keilauksesta 2 euroa/1 kerta kuukaudessa ja kengät vuokrattua ilmaiseksi. Muista ottaa jäsenkorttisi mukaan ja alennuksen saat näyttäessäsi korttiasi kassalla.

Kempeleen JHL ry tarjoaa kaikille halukkaille Kempeleen kunnan työyhteisöille työpaikkapalaverikahvit  2krt  vuodessa (1xkeväällä ja 1xsyksyllä). Riittää, että työyhteisössä on vähintään yksi Kempeleen JHL:n jäsen. Työpaikkapalaverikahvit toimitetaan työpaikalle sovitusti. Vaihtoehtoina ovat kahvi, tee ja pullat tai kahvi, tee ja hedelmät. Ota rohkeasti yhteyttä puheenjohtajaan tai johonkin toiseen hallituksen jäseneen ja tilaa työyhteisöllesi kahvit!

Break Sokos Hotel Eden Oulussa tarjoaa Kempeleen, Limingan ja Tyrnävän JHL:n jäsenille alennuksia kylpylästä ja kuntosalista jäsenkorttia näyttämällä seuraavasti:

Aikuinen 15e, eläkeläinen/lapset (3-15v) 10e, perhelippu 40e (sis. 2aik.+2lasta tai 1aik.+3lasta)

HeVi  Hierontapalvelu Tyrnävällä tarjoaa alennusta Kempeleen, Limingan ja Tyrnävän JHL:n jäsenille:  45 min hieronta 37e ja 90 min hieronta 65e.

Limingassa Lesosen Marjan jalkahoidot 43,00e/jäsen.

JHL liittona tarjoaa jäsenilleen hyviä jäsenetuja. Tutustua niihin voit täältä. Jäsenetuja on mm. polttoaineista, risteilyistä, työvaatteista, vakuutuksista jne.