Edut jäsenille

Lähde keilaamaan. Keilahalli Boulis JHL:n jäsenet saavat keilata hintaan 17 €/h tai 30 €/2 h, hohtokeilaus hintaan 25 €/h. Muista ottaa jäsenkorttisi mukaan ja alennuksen saat näyttäessäsi korttiasi kassalla.

Pikku Riikka, Kedonperäntie 30, Liminka  p. 050-4358282. Kempeleen, Limingan ja Tyrnävän JHL:n jäsenille alennusta - 20 % ostoista.

Kempeleen työväentalon tansseista 3,00 € alennusta tanssilipusta.

Salon Saxiina Tyrnävällä tarjoaa Kempeleen, Limingan ja Tyrnävän JHL:n jäsenille alennusta kosmetologipalveluista - 10 %

HeVi  Hierontapalvelu Tyrnävällä tarjoaa alennusta Kempeleen, Limingan ja Tyrnävän JHL:n jäsenille:

kaikista palveluista -10%.

Limingassa Lesosen Marjan jalkahoidot 49,00e/jäsen.

Vanhatien ravintola Tyrnävällä, ruokatuotteista -5%.

Alppilan katsastus Oy määräaikaiskatsastus, sis. päästömittauksen 35 € ja jälkitarkastus 15 €.

Limingan ja Tyrnävän apteekki, -10 % apteekkikosmetiikkasarjoista. Koskee normaalihintaisia tuotteita

JHL liittona tarjoaa jäsenilleen hyviä jäsenetuja. Tutustua niihin voit täältä. Jäsenetuja on mm. polttoaineista, risteilyistä, työvaatteista, vakuutuksista jne.